Swipe to the right

marts 2017

Pavasaris Vasara 2017 / Spring Summer 2017

8 years ago

Zīmola “HEBE” kolekcija “FOOTPRINT”

Pavasaris Vasara 2017

Vai zinājāt, ka uz planētas dzīvo vairs tikai trīs Ziemeļu baltie degunradži? Un, ka Londonā ik mēnesi piedzimst trīs reizes vairāk mazuļu nekā šajā plašajā pasaulē brīvdabā skrien tīģeru?

No 2. līdz 4. jūlijam kolekcija “Footprint” tiks prezentēta vienā no nozares nozīmīgākajām izstādēm “Playtime Paris”. 2017. gada pavasara–vasaras kolekcijā “Footprint”, kas tirdzniecībā Latvijā būs pieejama no 2017. gada februāra, bērnu apģērba zīmols “HEBE” vērš uzmanību uz dažu dzīvnieku, iespējams, pēdējiem atstātajiem nospiedumiem. Tāpēc kolekcijas tērpus rotā reti sastopamu, apdraudētu vai izmirstošu dzīvnieku – pandu, degunradžu, ziloņu un tīģeru – apdrukas. Ērtais un rotaļīgais dizains iekrāsojas dūmakaini rozā, persiku, piparmētru, debess zilos un pelnu pelēkos toņos. Kolekciju papildina arī apģērbu līnija pieaugušajiem.

Pievēršoties ilgtspējības un klimata pārmaiņu problemātikai, “HEBE” iestājas par ētisku un tālredzīgu ražošanu. Apģērbu kolekcijas raksturo izcila kvalitāte, komforts, pievilcīga estētika un brīnišķīgas ilustrācijas. Apģērbs nenovalkājas un var tikt nodots nākamajām paaudzēm. Tāpat “HEBE” ražošanā izmanto tikai pēc Oeko–Tex un GOTS standartiem sertificētu organisko kokvilnu, kas nav apstrādāta ar kaitīgām ķīmiskām vielām. Zīmola produkcija radīta Latvijā ar mīlestību un rūpēm par bērniem vecumā no dzimšanas līdz 12 gadiem.

Tieši pateicoties dalībai pasaules atzītākajās bērnu modes zīmolu izstādēs, “HEBE” eksporta apjoms pēdējā gada laikā ievērojami audzis, vairākkārtīgi pārsniedzot plānoto. Zīmols savu produkciju pārdod Baltijas un Skandināvijas valstīs, Nīderlandē, Lielbritānijā, Francijā, Šveicē, Vācijā, Krievijā, Kanādā, kā arī Austrālijā, Apvienotajos Arābu Emirātos un drīzumā arī Japānā. “HEBE” ir ieguvusi Savienotajās Valstīs nepieciešamo CPSC sertifikātu, kas apliecina, ka produkts ir drošs, tā detaļas un apdruku krāsa nesatur svinu un citus kaitīgus metālus un ķīmiskus savienojumus.

Zīmola darbību un mērķus idejiski un informatīvi atbalsta Pasaules Dabas fonds, un daļu no kolekcijas pārdošanas rezultātā gūtajiem ienākumiem paredzēts ziedot fonda darbībai. Visiem komunikācijas materiāliem izvēlēts videi 100% draudzīgs papīrs “Cyclus”, kas ražots no otrreizējās pārstrādes šķiedras.

Kolekcijas foto sesija tapusi sadarbībā ar stilisti Elīnu Štobi un fotogrāfi Lieni Pētersoni.

Kids clothing brand ‘HEBE’ launches collection ‘FOOTPRINT’

Spring Summer 2017

Did you know that there are only three Northern white rhinos left on the planet? And that there are three times more babies born in London every month than there are tigers running free in the whole wide world?

From 2nd to 4th of July, ‘Footprint’ will be presented at one of the most noteworthy tradeshows of the industry ‘Playtime Paris’. With this collection ‘Footprint’, children’s clothing brand ‘HEBE’ draws attention to possibly the last footprints that some of the animals are leaving, therefore garments feature prints of creatures that have become rare, endangered or extinct – pandas, rhinos, elephants and tigers. Comfy and playful designs feature mint, peach, sky blue, rose pink, dusty grey colours. The new collection will also feature a clothing line for grown–ups.

Addressing the issues of sustainability and climate change, ‘HEBE’ stands for ethical and conscious manufacturing. Clothing lines are characterised by excellent quality, comfort, pleasing aesthetics and beautiful illustrations. Garments do not wear out and can be passed on from one generation onto the next one. The label uses mostly natural materials such as Oeko–Tex and GOTS certified organic cotton that is not treated with harmful chemicals. Garments are made with love and care for kids, aged 0 to 12, in Latvia, Northern Europe.

‘HEBE’s’ garments can be purchased all over Northern and Central Europe, Baltics, as well as Russia, Canada, Australia and United Arab Emirates, and soon also Japan. The label complies with the CPSC standards mandatory in the United States market that proves that the products are safe, its elements and paint used for prints do not contain lead or other harmful metals and chemical compounds.

Brand’s activity and goals are supported and communicated by the World Wildlife Fund, and a part of the income raised from the collection will be donated for the operations of the foundation. 100% environmentally friendly paper ‘Cyclus’, produced from a recycled fibre, has been chosen for all communication materials.

Collection’s photo material has been created in collaboration with stylist Elīna Štobe and photographer Liene Pētersone.